EEN INVASIE VAN SENSEO’S

Senseo-maand bij het Repair-Café in ‘De Blauwe Boom’.

Waarom Senseo-maand? Het is gekozen als symbool van apparaten die zo slecht gemaakt zijn dat ze het binnen afzienbare tijd begeven. “Overigens”, zo laat een van de reparateurs weten, “wordt dit door de fabrikant gewoon toegegeven. Er zit een constructiefout in.”

Technici in alle smaken

De technici hebben allerlei verschillende achtergronden. Een van hen is boekbinder geweest in een bedrijf van 75 mensen. Voor de Senseo maand hebben ze speciaal een Senseo-reparatie-cursus gevolgd. En dat was niet voor niets! Blijkbaar zijn er zoveel Senseo-apparaten kaduuk dat er binnen een uur al mensen teleurgesteld moesten worden. Vandaag was er geen tijd meer.

Volgende keer zijn er echter weer nieuwe kansen. Naast koffiezetapparaten kwamen er ook stofzuigers, stekkers, een paardendeken, een rok en een filmcamera aan de beurt. Het Repair café voorziet duidelijk in een behoefte en is daarmee ontzettend nuttig. En als klap op de vuurpijl nog gezellig ook.

“De constructiefout wordt door de fabricant gewoon toegegeven, maar verhelpen ho-maar…”

Colofon

Fotografie:

Tekst:

Social Media:

Dank aan pin12.nl voor het sponsoren van deze fotoreportage:

banner Pin 12 webdevelopment SEO security

Alle foto's op deze website zijn auteursrechtelijk beschermd. Gebruik uitsluitend onder voorwaarden.